A SmartControl segítségével a Krone kényelmes és hatékony feladatkezelést valósít meg, amelyben a rendszer a feladat lebonyolításához automatikusan rögzíti a szántóföldi és az ügyféladatokat.
A SmartControl segítségével a Krone praktikus megoldást kínál a feladatok kezeléséhez. A rendszer leegyszerűsíti a megbízások, az ügyfelek és a szántóföldi adatok rögzítését, és gondoskodik arról, hogy a vezető teljes mértékben a fő feladatára – a vezetésre – koncentrálhasson.
Gördülékeny munkavégzés
A SmartControl a KRONE SmartConnect 500 telemetriai egységével együtt működik, és biztosítja a feladatok automatikus indítását és leállítását – manuális adatbevitel nélkül. A munka kezdetekor a táblahatárok, valamint a tábla- és ügyféladatok egy agrirouter kapcsolattal rendelkező gazdaság irányító rendszerből vezeték nélkül kerülnek át a KRONE gép SmartConnect rendszerébe. Ha az automatikus munkaindítás aktív, akkor a feladat elvégzését azonnal megkezdi a gép, mihelyt az adott területre ér, illetve a tábla elhagyásakor automatikusan befejezi a munkavégzést és elküldi az adatokat. Ha nem állnak rendelkezésre táblahatárok, vagy a jármű vezetője nem indított el manuálisan egy feladatot, akkor az AutoLogger átveszi az adatgyűjtést, hogy ne legyenek adathiányos területek.
Egyszerű kezelés és rugalmas használat
A KRONE SmartControl kezelése éppoly egyszerű, mint amilyen rugalmas. A rendszer bármely mobileszközzel üzemeltethető a SmartConnect 500 WLAN összeköttetésén keresztül.
Az áttekinthető kezelőfelületnek köszönhetően a vezető előtt minden fontos információ megjelenik: az „Ügyfelek”, a „Területek” és a „Feladatok” fülek a bal oldalon helyezkednek el, míg a műholdtérkép a megrajzolt táblahatárokkal a jobb oldalon található. A táblák színes jelölései és a pillanatnyi tartózkodási hely kijelzése egyértelművé teszi, hogy melyik táblán folyik éppen a munka, illetve melyik táblák készültek már el, vagy szerepelnek még a tervben. A BiG X önjáró silózók esetében nincs szükség mobileszközre, mivel a kezelés közvetlenül az X-érintőképernyős terminálon is megvalósítható.
Részletes elemzések gombnyomásra
A gépadatok valós időben, a SmartConnect rendszeren keresztül kerülnek átvitelre a mykrone.green portálon található Smart Telematics alkalmazásba. Ott a SmartControl segítségével létrehozott megbízásokat automatikusan jelentésként menti a rendszer, melyek gyorsan és könnyen szűrhetők, valamint elemezhetők vevők vagy szakterületek szerint. A jelentések PDF vagy Excel fájlként egyszerűen exportálhatók– ideálisak a pontos és hatékony elszámoláshoz vagy dokumentációhoz. Ezzel teljesen megszüntethető az időigényes manuális összehasonlítás és kézi adatgyűjtés.
Összegzés: a hatékonyabb mezőgazdaságot lehetővé tevő rendszer
A KRONE SmartControl rendszer csökkenti a manuális adatbevitelt, és számos folyamatot automatizál, így a járművezető teljes mértékben a munkára koncentrálhat. A feladatkezelés jelentősen leegyszerűsödik mivel a KRONE Smart Telematics rendszerben a gépadatok kiértékelhetők és exportálhatók. Így például utólag gyorsan és egyszerűen lekérdezhetők az adatok az adott területen, illetve az adott ügyfelek számára nyújtott szolgáltatásokról. Ez ideális megoldást jelent olyan gazdálkodók és bérvállalkozók számára, akik szeretnék optimalizálni a munkafolyamataikat és a lényegre koncentrálni.