 
A „kis” BiG X 490 és 626 LE közötti teljesítménnyel elérhető, négy változatban. A nagyobb testvéréhez képest a fő különbség, hogy az anyagáram csatornája keskenyebb, ezzel igazodva a kisebb motorteljesítményhez. Bár ugyan van néhány egyedi megoldás (pl. LiftCab), mely ezekhez nem, csak a nagyobbakhoz elérhető, felépítésüket, felszereltségüket és a lehetséges opciókat tekintve is nagyon hasonlóak – természetesen a teljesítményt leszámítva.
 
         Itt is az alapfelszereltségek közé tartoznak olyan megoldások, mint pl.:
	
- AutoScan
	
- fokozatmentes szecskahossz-állítás
	
- teljesen hidrosztatikus járószerkezet hajtás kerékagy motorokkal
	
- VariStream
	
- VariQuick
	
- független hátsókerék-felfüggesztés
	
- 3 pár hengerből álló behúzó rész
	
- automata központi kenés
	
- tisztító kompresszor
	
- 40 km/h vonulási sebesség
	
- KSC
	
	
- Vagy az opcionálisan elérhető:
	
- kocsitöltő automatika
	
- automata ellenkés-állítás
	
- VariLock hajtómű
	
- összkerékhajtás
	
- motor-menedzsment
	
- hozammérés
	
- NIR vagy AgriNIR szenzor
	
	
- A 2013-ban bevezetett család 2020/21-ben frissült (facelift, Serie BX201), amely főleg a következőket érintette:
	
- motor (EU Stage V), és a +25 LE a BiG X 630 esetében
	
- új vezetőfülke
	
- új VariQuick szemroppantó csere-rendszer
	
- szélesebb szemroppantó
	
- új burkolat
	
- új munkahidraulika
	
	
Az MTU (Mercedes) motorok 2020-tól teljesítik az EU Stufe V (Tier 4 final) elvárásokat.
 
        